Analýza komunikace mezi interním HR a dodavatelem personálních nástrojů - Assessment Systems s.r.o.
Communication Analysis of Internal HR and Supplier of Personnel Tools Company Assessment Systems s.r.o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Prokopová Tereza
Vedoucí práce
Emrová Lenka
Oponent práce
Škorňová Eva
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2019-02-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní komunikace na trhu B2B při akviziční fázi spolupráce. Vychází z poznatků v teoretické části a propojuje je s částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na obecnou komunikaci, obchodní komunikaci a trh B2B. Praktická část se zabývá představením společnosti a kvalitativním šetřením, u kterého využívá metody pozorování. Závěrem bakalářské práce je vyhodnocení analýzy a nastolení doporučujícího návrhu pro lepší fungování obchodní komunikace. Výsledek analýzy byl, že je potřeba zdokonalit obchodní komunikaci pro plné zaujetí zákazníka. The bachelor thesis deals with analysis of business communication on the B2B market during the acquisition phase of cooperation. It is based on knowledge in the theoretical part and links it to the practical part. The theoretical part focuses on general communication, business communication and the B2B market. The practical part deals with company presentation and qualitative research, which uses observation methods. The conclusion of the bachelor thesis is the evaluation of the analysis and the introduction of the recommendation proposal for better functioning of the business communication. The result of the analysis was that there is a need to improve business communication for the full commitment of the customer.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnitrofiremní komunikace
Autor: Kabíčková Hana; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy ... -
Komunikace na pracovišti
Autor: Polcarová Markéta; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Bakalářská práce se zabývá interní a externí komunikací firmy. Jsou zde rozebrány jednotlivé druhy a typy komunikace jako takové. Dále zmiňuje i bariéry komunikace. V praktické části se snažím podat informaci o praktickém ... -
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických komunikačních nástrojů
Autor: Kopecká Pavla; Vedoucí práce: Coops Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)Bakalářská práce řeší téma efektivní komunikace v podniku a využívání elektronických komunikačních prostředků. Cílem práce je specifikovat základní pojmy týkající se podnikové komunikace, analyzovat aktuální komunikační ...