Měření a zpracování dat pro analýzu jízdní a nárazové dynamiky
Measurement and Processing of Data for Analysis of Driving and Impact Dynamics
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jankovič Martin
Vedoucí práce
Nouzovský Luboš
Oponent práce
Mík Josef
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav soudního znalectví v dopravěObhájeno
2018-09-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je v její teoretické části seznámení s problematikou jízdní a nárazové dynamiky, vysvětlení aplikace senzorů a měřicích zařízení pro jízdní a nárazovou dynamiku, zpracování přehledu možných charakteristik těchto zařízení, dále pak analýza a srovnání jednotlivých senzorů, dle jejich funkce, provedení či praktické aplikace. Praktická část této práce se pak zabývá průběhem, přípravami a vyhodnocením dvou samostatných zkoušek z oblasti jízdní a nárazové dynamiky, které byly v rámci této práce provedeny. This bachelor's thesis deals with getting to know the problematics of driving and impact dynamics, explaining the use of sensors and measurement devices used for measuring driving and impact dynamics, summing up an overview of possible characteristics of those devices, analysis and comparsion of each sensor according to its function, realization or application. The practical part of this thesis describes processes, preparations and evaluation of two discrete driving and impact dynamics tests, which were performed within writing this work.