Elektromobilita a její společensko-ekonomické dopady
Electromobility and its socio-economic impacts
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jelínek Matěj
Supervisor
Žilka Miroslav
Opponent
Stieberová Barbora
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2018-09-07Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na současný stav elektromobilů. Předmětem práce je popis technického řešení elektromobilů a analýza jejich trhu. V práci jsou rozebrány bariéry rozvoje i způsoby podpory tohoto trendu. Dále je provedeno zhodnocení pozitiv a negativ elektromobilů v České republice pomocí SWOT analýzy. V poslední kapitole je zhodnocena ekonomická stránka užívání elektromobilu v porovnání s klasickými benzínovými vozidly pomocí metody TCO. The focus of this bachelor thesis is the current state of the battery electric vehicles. The subject of this thesis is the description of technical solution of BEVs and the analysis of its market. Barriers to BEVs deployment and options to support BEVs are the next parts of this thesis. The pros and cons of the battery electric vehicles in the Czech Republic are evaluated by using SWOT analysis in the next chapter. There is an evaluation using TCO method of the economical aspect of using BEV compared to ICE gasoline vehicles in the last chapter.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [213]