Tvorba marketingové strategie vybraného strojírenského podniku
Creation of marketing strategy of selected engineering company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Mach Martin
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Vaniš Ladislav
Studijní obor
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudijní program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuObhájeno
2018-09-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii společnosti Prodeco, a.s. Teoretická část práce zahrnuje výklad marketingu, jeho specifika na B2B trzích a vysvětluje provázanost marketingu s řízením podniku. Zároveň se věnuje metodám strategické analýzy marketingu, a to jak interní, tak externí. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku a komplexní analýzu jeho okolí, analýzu pomocí metody PEST a SWOT a finanční analýzu. Výsledky analýz jsou následně použity k návrhu budoucí strategie podniku. The bachelor thesis aims to propose a new marketing strategy of Prodeco, a.s. The theoretical part of the thesis includes an explanation of marketing, its specificities on B2B markets, and explains the interdependence of marketing with business management. At the same time it focuses on methods of strategic analysis of marketing, both internal and external. The practical part comprises of characteristics of the company and complex analysis of its surroundings, PEST and SWOT analysis and financial analysis. The results of the analyzes are then used for the proposition of the future business strategy.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12138 [219]