Možnosti optimalizace kvality a efektivity městské hromadné dopravy v Biškeku
Optimization of Quality and Efficiency of Public Transport System in Bishkek
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Saparbekov Urmat
Vedoucí práce
Čarský Jiří
Oponent práce
Chmela Petr
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2018-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce Možnosti optimalizace kvality a efektivity městské hromadné dopravy v Biškeku je analýza stávajícího systému městské hromadné dopravy v Biškeku, popis existujících problémů a posouzení možností zlepšení současného stavu veřejné dopravy. Bylo navrženo nové linkové vedení trolejbusů s důrazem na zavedení páteřních linek a redukci provozu mikrobusové dopravy, pro zlepšení plynulosti byly vytyčeny preferenční osy a pro zlepšení kvality přestupy byly navrženy přestupní uzly. The subject of bachelor thesis Optimization of quality and efficiency of public transport system in Bishkek is analysis of the present system of public transport in Bishkek, description of existing problems and review the possibilities of improving current situation of public transport. A new trolleybus line network was proposed with the emphasis on the implementation of trunk and feeder lines and the reduction of minibus traffic, preference axes were set up to improve traffic flow, and the transfer hubs were designed to improve the quality of the transfer.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [388]