Koordinace jízdních řádů mezi železniční a autobusovou dopravou na Jablunkovsku
Coordination of Timetables Between Railway and Bus in the Jablunkov Area
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Cymorek Marek
Supervisor
Chmela Petr
Opponent
Novotný Ivo
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce detailně analyzuje současný systém autobusových a železničních linek Integrovaného dopravního systému Moravskoslezského kraje ODIS v oblasti Jablunkovska. Na základě získaných údajů o zdrojích a cílech cest obyvatel regionu a provedeného přepravního průzkumu vytváří autor návrh nového konceptu dopravy. Vytvořený návrh výrazně posiluje provoz současné železniční linky S2 tvořící páteřní dopravní tepnu a odstraňuje četné souběhy autobusových linek s využitím prvků taktové dopravy. Součástí práce je rovněž přestavba přestupního uzlu Bystřice. The diploma thesis analyzes in detailed analysis current bus and rail systém of Integrated Transport System of the Moravian-Silesian Region ODIS in the Jablunkov area. On the basis of the data on the resources and objectives of the region's inhabitants and the transport survey carried out, the author creates a new concept of transport. Created proposal significantly strengthens traffic current railway line S2 which forms the main traffic artery. The proposal removes frequent concurrents of bus lines using cyclic schedule. The work also includes the reconstruction of the Bystřice transport hub.
Collections
- Diplomové práce - 16112 [405]