Optimalizace zavěšení motoru pro akrobatickou verzi pro snížení úrovně napjatosti
Optimized engine suspension for an acrobatic version to reduce stress levels
dc.contributor.advisor | Vampola Tomáš | |
dc.contributor.author | Homola Václav | |
dc.date.accessioned | 2018-06-23T14:05:27Z | |
dc.date.available | 2018-06-23T14:05:27Z | |
dc.date.issued | 2018-06-21 | |
dc.identifier | KOS-785100228705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/77638 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce bylo snížit hladiny napětí v poloměrech nacházejících se na skříni kompresoru. Ke splnění cíle bylo využito tvarové optimalizace. Nejdříve proběhla 1D optimalizace všech poloměrů, z ní pak vzešel optimální tvar. Navrženým postupem se podařilo snížit hladiny napjatosti o 4,5 %. | cze |
dc.description.abstract | Aim of this thesis was to reduce stress levels in radii located on a compressor housing. The aim was satisfied by using shape optimization. First, 1D optimization of each radii took place resulting in an optimal shape. The proposed procedure resulted in reducing stress levels by 4,5 %. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | tvarová optimalizace,metoda konečných prvků,MKP,parametrická geometrie,skříň kompresoru | cze |
dc.subject | shape optimization,finite element method,FEM,parametric geometry,compressor housing | eng |
dc.title | Optimalizace zavěšení motoru pro akrobatickou verzi pro snížení úrovně napjatosti | cze |
dc.title | Optimized engine suspension for an acrobatic version to reduce stress levels | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Podsedník Karel | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 12105 [223]