Studie řešení křižovatky na silnici I/15 u Lučního Mlýna
Study Solution of Crossing on Road I/15 by Luční Mlýn
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Čuřík Josef Martin
Supervisor
Kočárková Dagmar
Opponent
Beneš Adam
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této bakalářské práce je studie a analýza dopravy v oblasti křižovatky na silnici I/15 u Lučního Mlýna, vybudování autobusové zastávky s přístupem pěších, provedení dopravních průzkumů. Práce popisuje roli křižovatky v rámci širších vztahů, popis stávajícího stavu oblasti a nedostatky na různých úrovních problematiky. Data získaná několika metodami vedla k návrhu variantních řešení předkřižovatkového prostoru s odlišnými způsoby odstranění zdrojů nebezpečí. Obsahem řešení je bezpečná autobusová zastávka s bezbariérovým přístupem pěších, usměrnění a kanalizace dopravních proudů a zajištění dostatečných rozhledů na křižovatce. The subject of this bachelor thesis is the analysis of traffic around the area of crossroad on I/15 road near Luční Mlýn, building a bus stop with pedestrian access and realization of traffic surveys. This work describes the role of this crossroad within larger context, the area current quality and its drawbacks on different levels. Data obtained by several methods lead to variant solutions of the pre-intersection roads with different approach to the elimination of threats. The output solution is a safe bus stop with barrier-free pedestrian access, regulation and canalization of the traffic currents and also proposal of the secure sufficient views at(into) the crossroad.
Collections
- Bakalářské práce - 16112 [407]