Studentské koleje v Moholt
Hall of residence in Moholt
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Benešová Jana
Supervisor
Jára Robert
Opponent
Jirka Ondřej
Field of study
Konstrukce pozemních stavebStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem této práce je návrh konstrukce objektu studentských kolejí. Budova je řešena jako těžký skelet kombinovaný se ztužujícími CLT stěnami a železobetonovým jádrem. Svislou konstrukci tvoří dřevěné sloupy a CLT stěny. Vodorovné konstrukce jsou tvořeny stropními panely a průvlaky. Cílem práce je navržení a posouzení vybraných nosných prvků a detailů včetně technické zprávy a výkresové dokumentace. Dále byl v doplňující části vytvořen model základové desky a předběžně ověřena její tloušťka. Pro výpočet vnitřních sil a průhybů byl použit program Dlubal RFEM 5.07, výkresy jsou vytvořeny v programu AutoCAD 2017. In this thesis a construction design of students' dormitory building is presented. The building's design is based on heavy skeleton combined with stiffening CLT walls and reinforced concrete core. The vertical construction consists of wooden columns and CLT walls. in the horizontal construction ceiling panels and girders are used. Aim of this thesis is to design and evaluate chosen supporting elements and details, including technical report and drawings. In addition, a baseplate model was created and its thickness was verified in advance. Calculations of internal forces and sags were made in Dlubal RFEM 5.07, drawings in AutoCAD 2017.
Collections
- Diplomové práce - 11134 [610]