Dálková železniční osobní doprava v relacích Praha - Drážďany/Cheb
Long-Distance Passenger Railway Transport in Praha - Dresden/Cheb Relations
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vávra Rudolf
Vedoucí práce
Janoš Vít
Oponent práce
Vrtěl Alexandr
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2018-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá dálkovou železniční osobní dopravou v relacích Praha - Ústí nad Labem - Dresden a Praha - Ústí nad Labem - Cheb. V práci je nejprve provedeno seznámení s řešenou oblastí a stávajícím dopravním řešením v těchto relacích. Následuje analýza přepravních vztahů v řešené oblasti, na jejímž základě je rozhodnuto o požadovaném rozsahu nabídky řešených dálkových linek. Poté jsou v práci zformulovány technologické podmínky omezující konstrukci tras vlaků těchto linek, načež již přichází samotná konstrukce variantních tras těchto vlaků dle taktového jízdního řádu. Trasy jsou následně vyhodnoceny a je navrženo provozně nejvhodnější řešení. This thesis deals with the topic of railway passenger transport in Praha - Ústí nad Labem - Dresden and Praha - Ústí nad Labem - Cheb relations. Initially, the author of this thesis provides the overview of the area in question and the existing transport conception in these railway lines. Subsequently, it ensues the analysis of the origin-destination pairs of the area in question, of which basis it is decided about required extent of particular long-distance services supply. It is followed by the formulation of technological conditions restricting train routes construction of these services, whereupon the author approaches the very construction of variant routes of these trains in compliance with a periodic timetable. These routes are subsequently assessed, and the most appropriate transport adjustment is proposed.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]