Bezpečnostní brzdové zařízení pro osobní automobily při nárazových zkouškách
Safety Braking Device for Passenger Vehicles for Crash Tests
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mikulka Martin
Vedoucí práce
Mičunek Tomáš
Oponent práce
Dvořák Jakub
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav soudního znalectví v dopravěPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce "Bezpečnostní brzdové zařízení pro osobní automobily při nárazových zkouškách" je popis konstrukce brzd osobních automobilů, včetně jejich funkce a jednotlivých částí, které brzdový systém obsahuje. Současně jsou ukázány rozdíly brzd jednotlivých automobilů. Nejdůležitější část se zabývá měřením potřebných parametrů k návrhu brzdového bezpečnostního zařízení, kde jsou porovnávány jednotlivé navržené konstrukce, jejich výhody a nevýhody. Nejvhodnější varianta je následně detailně popsána, zkonstruována a otestována při reálném nárazovém testu. The subject of the diploma thesis "Safety Brake Equipment for Passenger Cars in Impact Tests" is a description of the design of the brakes of passenger cars, including their function and individual parts, which the brake system contains. The differences in brakes of individual cars are shown in the same time. The most important part deals with the measurement of the necessary parameters for the design of the brake safety device, where the various designs are compared, their advantages and disadvantages. The best variant is described, designed and tested in a real impact test.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Modelování a návrh řízení systému ABS
Autor: Tomáš Veselý; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Cílem této práce je rozšířit model dvoustopého vozidla o komponenty brzdné soustavy a navrhnout alogoritmy řízení brždění kol. Práce srovnává dnes běžně používaný koncept, kterým jsou hydraulické brzdy, s nově vzikajícími ... -
Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h
Autor: Michal Kuneš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ... -
Studie řešení brzdy pro vozy metra
Autor: Lhotan Radek; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)Předmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, ...