ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B

Innovation of the Loyalty Program in a Specific Company on B2B Market

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Nováková Andrea
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Semerád Petr
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2Ba je zaměřena na věrnostní program využitý v odvětví automobilového průmyslu. Cílem práce je návrh na zlepšení věrnostního programu a analýza nákladové udržitelnosti. Práce je rozdělena do 4 částí - úvod, teoretická část, praktická část a závěr. Teoretická část se skládá ze základních teoretických východisek jako specifika B2B marketingu, řízení vztahů se zákazníky a věrnostními programy. Na ně navazuje část praktická obsahující nejprve analýzu společnosti a věrnostního programu zahrnující také marketingovou sondu, a poté syntézu možných opatření pro inovaci věrnostního programu. Závěr práce se věnuje shrnutí šetření a doporučení týkající se inovace věrnostního programu.
 
This diploma´s thesis deals with analysis of customer loyalty program in a specific company operating on B2B market and it is specialized in loyalty program in automotive industry. The aim of this thesis is the improvement suggestion and cost-sustainability. The thesis is divided into four parts - an introduction, theoretical part, practical part and conclusion. Theoretical part consists of elementary theoretical basis as the B2B marketing specification, customer relationship management and loyalty pro-grams. Practical part takes up theoretical part at first containing company and loyalty program analysis including marketing probe and afterward synthesis feasible preoccupations with innovations of loyalty program.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/77118
View/Open
PLNY_TEXT (3.116Mb)
PRILOHA (355.7Kb)
POSUDEK (552.9Kb)
POSUDEK (87.73Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [905]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV