Zobrazit minimální záznam

Optimization of incident response vehicles placement



dc.contributor.advisorVaněk Ondřej
dc.contributor.authorNovotný Lukáš
dc.date.accessioned2018-06-19T22:04:23Z
dc.date.available2018-06-19T22:04:23Z
dc.date.issued2018-06-12
dc.identifierKOS-773337371505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77086
dc.description.abstractSoukromé bezpečnostní společnosti nabízejí službu nasazení zásahového vozidla, které zkontroluje příčinu poplachu v budově klienta. Vzhledem k narůstající popularitě této služby se bezpečnostní společnosti potýkají s problémem řízení vozového parku. Potřebují optimalizovat rozmístění vozidel po hlídaném regionu tak, aby bylo pokrytí chráněních budov co největší a dojezdový čas byl přiměřeně nízký. V této práci uvádíme dvě různá řešení pro optimalizaci rozmístění vozidel, které kombinují hledání nejkratších cest a celočíselné lineární programování. První přiděluje každému vozidlu stálou pozici a druhé je schopné měnit pozice vozidel v čase v závislosti na aktuálním stavu celého vozového parku. K vyhodnocení těchto řešení na umělých a reálných datech používáme simulátor. Výsledky ukazují účinnost našich řešení spolu s výhodami dynamické realokace.cze
dc.description.abstractPrivate security companies offer a service of incident response vehicle deployment to inspect the cause of an alarm in the client's building. Due to the increasing popularity of this service, security companies are facing a fleet management problem. They need to optimize idle positions of incident vehicles in a patrolled region such that the coverage of protected buildings is maximized while keeping the arrival time reasonably low. In this thesis, we present two solutions to vehicle allocation combining shortest path search and integer linear programming. First assigns a permanent idle position to each vehicle and the second one is able to dynamically change idle positions depending on the current operation of the whole fleet. An event-based simulator is used to evaluate these solutions both on synthetic and real-world scenarios. Results indicate the effectiveness of our solution and advantages of dynamic reallocation.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectřízení vozového parku,statické přidělování zdrojů,dynamické přidělování zdrojů,problém maximálního pokrytícze
dc.subjectfleet management,static resource allocation,dynamic resource allocation,maximum coverage problemeng
dc.titleOptimalizace rozmístění zásahových vozidel bezpečnostní službycze
dc.titleOptimization of incident response vehicles placementeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeSchaefer Martin
theses.degree.disciplineUmělá inteligencecze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam