Zobrazit minimální záznam

Unstable ground vehicles and artificial stability systems



dc.contributor.advisorHromčík Martin
dc.contributor.authorEfremov Denis
dc.date.accessioned2018-06-19T22:03:04Z
dc.date.available2018-06-19T22:03:04Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-773337353905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77032
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je definovat pozemní vozidlo s nestabilní boční dynamikou pomocí názvosloví zavedeného Společností automobilových inženýrů, porovnat klady a zápory nestabilních aut, prodiskutovat možnosti jejich stabilizace pomocí systému aktivního řízení založeného na sledování reference na rychlost změny směru. Na konci této práce jsou porovnávány různé řídicí přístupy, jsou diskutovány algoritmy pro odhad skluzu a silová zpětná vazba na volant.cze
dc.description.abstractThis master thesis aims to define laterally unstable ground vehicle regarding the nomenclature introduced by Society of Automotive Engineers, lists pros & cons of making cars to be unstable, to discuss the possibilities of their stabilization by active steering system based on yaw rate tracking control architectures. At the end of this work, different control approaches are compared, slip estimation algorithms and force feedback are discussed.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectNestabilní Pozemní Vozidlo,Umělé Stabilizační Systémy,Sledování Rychlosti Změny Směru,Přetáčivá Auta,Silová Zpětná Vazba,Odhad Bočního Skluzu,Odhad Skluzu Pneumatiky,Jednostopý Model,Pacejka Magic Formula,Steer-by-Wirecze
dc.subjectLaterally Unstable Ground Vehicle,Artificial Stabilization Systems,Yaw Rate Tracking,Oversteering Cars,Force Feedback,Side-Slip Estimation,Tire's Slip Estimation,Singel-Track Model,Pacejka Magic Formula,Steer-by-Wireeng
dc.titleNestabilní pozemní vozidla a systémy pro jejich aktivní stabilizacicze
dc.titleUnstable ground vehicles and artificial stability systemseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMondek Martin
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam