Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci
The Use of Green Marketing Focusing on Marketing Communication
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Valdmanová Barbora
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Johnová Radka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem doporučení je zvýšení veřejného povědomí o vybrané společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů marketing, zelený marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Lifefood s.r.o. a provedena analýza společnosti. Na základě toho je realizován marketingový výzkum za použití kvantitativní metody ve formě dotazníku. Výsledky dotazníkového šetření jsou prezentovány formou přehledných grafů a jejich následnou interpretací. Závěrem budou poskytnuta doporučení společnosti, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace. The objective of the Bachelor thesis is to analyse the marketing communication in the Lifefood s.r.o. company and design potential recommendations for the company in the area of marketing based on conducted marketing research. The recommendations are aimed at raising the public awareness of the respective company. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part focuses on the specification of the terms marketing, green marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part, the Lifefood s.r.o. company is presented and analysed. Based on this, marketing research is conducted using the quantitative method with questionnaires. The results of the questionnaire survey are presented in the form of illustrative charts and their subsequent interpretation. To conclude, recommendations for the company are formulated that should lead to the enhancement of its marketing communication.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...