Získávání a výběr zaměstnanců v podniku
Recruitment and Selection of Employees in a Firm
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zeman Jan
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Tureckiová Michaela
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce si klade za cíl vymezit pojmy spojené s procesem získávání a výběru zaměstnanců, provést vlastní šetření na personálním oddělení vybrané společnos-ti a navrhnout určitá opatření pro zlepšení stávajícího procesu. V teoretické části práce jsou shrnuty pojmy a postupy využívané v oblasti získávání a výběru za-městnanců, v praktické části analyzujeme výsledky z výzkumného šetření v dané společnosti. V práci je využito dotazníkového šetření, které je doplněno strukturo-vaným rozhovorem s manažerem náboru ve vybrané společnosti. Společnosti bylo navrženo soustředit se především na využití Employer Brandingu v rámci získávání zaměstnanců. This work's main aim is to determine the terms linked to the process of obtaining and choosing employees, to undertake necessary enquiries in the human re-sources of certain companies and to propose certain precautions to improve cur-rent procedures. The theoretical part of the thesis summarizes the concepts and procedures used in the part of recruitment and selection of employees, in the practical part we analyze the results from a research survey in the company. This work uses a ques-tionnaire survey which is accompanied by a structured conversation with the manager of the chosen company. The company has been advised to focus mainly on Employer Branding within the framework of obtaining employees.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]