Distribuované rozhraní pro kooperativní hru
Distributed interface for cooperative game
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Moudrá Anna
Vedoucí práce
Buriánek Jan
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na lokální kooperativní hry a jejich použitelnost v různých imersivních prostředích, jako jsou kina, planetária či CAVE systémy. Důraz je kladen na využití mobilních zařízení a verbální mezilidský kontakt, který tyto typy her vyžadují. Praktická část této práce zahrnuje analýzu, návrh a popis následné implementace prototypu distribuovaného rozhraní pro týmovou kooperativní hru. Prototyp implementovaný pomocí herního enginu Unity3D je vytvořen pro specifickou promítací plochu a je koncipován pro ovládání přes webový prohlížeč na mobilních zařízení. This thesis focuses on local cooperative games and their usability in immersive environments such as movie theaters, planetaria or CAVE systems. The emphasis is put on encouraging verbal communication and the use of mobile devices. The practical part of this work incorporates the analysis, design and subsequent realization of own prototype of distributed interface for local cooperative game. The prototype, implemented in Unity3D game engine, was developed for a specific projection surface and is controlled via web browser on mobile devices.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]