S10W: Vizualizace plně procedurálního dynamického terénu se zaměřením na generování biomů
Fully dynamic procedural terrain visualisation with focus on biomes generation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Bubeníček Tomáš
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Chludil Jiří
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce si klade za cíl prozkoumat možnosti vizualizace procedurálně generovaného terénu na velkoplošných zobrazovacích zařízeních a zaměřuje se při tom na různorodost terénu. Analyzuje různá velkoplošná zařízení, způsoby generování terénu a poté popisuje návrh a implementaci prototypu vizualizace terénu generovaného pomocí Perlinova šumu pro velkoplošná zařízení běžící pod systémem SAGE2. Terén je rozdělen do desíti různých biomů a uživateli je umožněna pohyb kamery nad tímto terénem. This thesis explores the possibilities of generating and visualising of procedural terrain on large scale displays, and focuses on the terrain diversity. It analyses a set of large scale display systems and methods of generating terrain. The thesis describes a design proposal and implementation of a prototype visualisation of an infinite terrain generated using Perlin noise for large scale displays running the SAGE2 system. The terrain is comprised of ten different biomes and the control of the camera is given to the user.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]