Internetový obchod s adaptivními prvky
E-shop with adaptive behavior support
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Rudenko Vladislav
Vedoucí práce
Balík Martin
Oponent práce
Macík Miroslav
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Softwarové technologie a managementInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůObhájeno
2018-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
S roustoucím množstvím informací roste i potřeba přizpůsobení obsahu internetového obchodu a nabízeného sortimentu potřebám zákazníka. Počet internetových obchodů a množství nabízeného zboží se neustále zvyšují. Aby se zákazník v nabízených položkách vyznal a našel právě to, co potřebuje, nebo to, co ho nejvíce zajímá, je nutné mu nabídnout personalizovaný obsah. Cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního internetového obchodu obsahujícího adaptivní prvky. Výsledný prototyp bude nasazen na platformu Heroku a bude provedeno jeho testování. Teoretická část uvádí základní informace o principech a typech adaptace a zároveň obsahuje několik příkladů internetových obchodů, které využívají adaptaci pro přizpůsobení svého obsahu potřebám zákazníka. Praktická část práce se zabývá samotným návrhem, implementací a testováním internetového obchodu. With the rising amount of information on the internet, the need for adaptation of web-shop content based on customers' preferences is increasing as well. The number of online shops and the variety of goods they offer is constantly growing. To ensure that the customer will be well-versed in the assortment offered and will be able to find goods he needs or is interested in, a shop has to adapt its content in some way. That is why the subject of this Bachelor's thesis is to create an online shop which will include adaptive elements, upload it to Heroku platform, and carry out its testing. The practical part of the thesis proposes, implements, and tests an internet shop itself, while the theoretical part of this thesis presents basic information about the nature and types of adaptation systems as well as providing examples of online shops using adaptive elements.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1123]