Systém odměňování konzultantů značkové prodejny
Remuneration System For Branded Shop Consultants
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michálek Lukáš
Vedoucí práce
Šikýř Martin
Oponent práce
Tureckiová Michaela
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je analýza systému odměňování pro pozici konzultant značkové prodejny firmy XYZ. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů týkajících se problematiky motivace v pracovním prostředí a správné nastavení odměňování zaměstnanců pro prodejní pozici. V praktické části je představena pozice konzultanta značkové prodejny firmy XYZ a systém odměňování pro danou pozici. Následně bude provedena analýza systému odměňování v závislosti na zákaznickou spokojenost. Bude proveden rozbor hodnotících otázek, a jakým způsobem by se měly odrážet do hodnocení konzultantů. V závěru práce bude doporučení možných změn pro tuto oblast odměňování. The objective of the bachelor's thesis is to analyse the remuneration system for the consultant position of a branded store of a XYZ firm. The theoretical part is focused on definition of basic concepts concerning motivation in the workplace and the right adjustment of remuneration of the employees on a sales position. In the practical part the consultant position of a branded store of a XYZ firm is presented as well as a remuneration system for a given position. Afterwadrs an analysis of a remuneration system will be carried out depending on the customer satisfaction. Also an analysis of the evaluation questions will be carried out and how they should be reflected in the assessment of the consultants. In the final part of my thesis there will be recommendation of the possible changes for this area of remuneration.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]