Interní komunikace v IT firmě
Internal Communication in the IT Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Morávková Šárka
Vedoucí práce
Švihlíková Svatava
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Interní komunikace je součástí všech firemních procesů a může mít významný vliv na konkurenceschopnost firmy. Tato práce proto zkoumá funkčnost interní komunikace v IT firmě. Detailněji se práce zabývá zhodnocením kvality přenosu informací, komunikačních kompetencí vedoucích zaměstnanců a přímé i nepřímé komunikace. Pro dosažení těchto cílů byly zvoleny výzkumné metody: dotazník, rozhovor a pozorování. Výsledkem těchto zjištění jsou jisté možnosti zlepšení v oblasti definování vize, mise a strategie, úpravy internetových stánek vybrané IT firmy, komunikace na poradách a četnosti zpětné vazby. Mým návrhem na zlepšení kvality interní komunikace je provést celopodnikový audit interní komunikace. Internal communication is part of all corporate processes and may have significant effect on firm's competitiveness. This bachelors work takes a look into a communication inside an IT firm. In particular this work aims to evaluate quality of information transfer, communication competence of leading employees and direct and even indirect communication. In order to reach these goals following methods were chosen: questionnaire, observation and interview. Outcome of these observations is discovery of some possibilities of improvement in field of vision definition, mission and strategy, improvement of web page of chosen firm, communication during meetings and frequency of feedback. My recommendation on how to improve internal communication is to execute enterprise wide internal audit.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnitrofiremní komunikace
Autor: Kabíčková Hana; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy ... -
Komunikace na pracovišti
Autor: Polcarová Markéta; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)Bakalářská práce se zabývá interní a externí komunikací firmy. Jsou zde rozebrány jednotlivé druhy a typy komunikace jako takové. Dále zmiňuje i bariéry komunikace. V praktické části se snažím podat informaci o praktickém ... -
Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických komunikačních nástrojů
Autor: Kopecká Pavla; Vedoucí práce: Coops Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)Bakalářská práce řeší téma efektivní komunikace v podniku a využívání elektronických komunikačních prostředků. Cílem práce je specifikovat základní pojmy týkající se podnikové komunikace, analyzovat aktuální komunikační ...