Zobrazit minimální záznam

Quality Assessment of Selected Bank Services Using the Mystery Shopping Method



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorČerná Veronika
dc.date.accessioned2018-06-07T10:25:43Z
dc.date.available2018-06-07T10:25:43Z
dc.date.issued2018-06-06
dc.identifierKOS-695600081405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76206
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je získat informace o produktech a úrovni kvality poskytovaných služeb jednotlivých konkurenčních bank s využitím metody Mystery Shopping. Cílem je získané údaje zhodnotit, porovnat a identifikovat zásadní nedostatky, zejména v procesu poskytování služeb. Na základě zjištěných nedostatků, navrhnout doporučení na odstranění těchto nedostatků pro zlepšení vybraných poboček České spořitelny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a metody Mystery Shoppingu. Praktická část je věnována popisu a pozici na trhu konkurenčních firem a využití Mystery Shoppingu v praxi. Následně je proveden sběr dat, vyhodnocení získaných údajů, jejich porovnání, a v závěru jsou navrženy kroky na odstranění zjištěných nedostatků pro zlepšení vybraných poboček České spořitelny.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to get information about the products and level of quality of services provided by individual competing banks using the Mystery Shopping method. The goal is to get data to evaluate, compare and identify the main deficiencies, especially in the process of providing services. Based on the identified deficiencies to propose recommendations for their elimination to improve the selected branches of Česká spořitelna. The theoretical part describes marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is devoted to the description and position on the market of competing companies and the use of Mystery Shopping in practice. Then, the data is collected, the obtained data is evaluated, compared and suggested steps are suggested to eliminate the identified weaknesses to improve selected branches of Česká spořitelna.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdoporučení,fiktivní nákup,fiktivní zákazník,konkurenční banky,kritéria hodnocení,marketingový výzkum,Mystery Shopper,Mystery Shopping,okruhy hodnocení,porovnánícze
dc.subjectcomparison,competing banks,evaluation circuits,evaluation criteria,marketing research,Mystery Shopper,Mystery Shopping,recommendationeng
dc.titleHodnocení kvality poskytovaných služeb vybraných bank pomocí metody Mystery Shoppingcze
dc.titleQuality Assessment of Selected Bank Services Using the Mystery Shopping Methodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam