Hodnocení kvality poskytovaných služeb vybraných bank pomocí metody Mystery Shopping
Quality Assessment of Selected Bank Services Using the Mystery Shopping Method
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Černá Veronika
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Jirkovská Blanka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je získat informace o produktech a úrovni kvality poskytovaných služeb jednotlivých konkurenčních bank s využitím metody Mystery Shopping. Cílem je získané údaje zhodnotit, porovnat a identifikovat zásadní nedostatky, zejména v procesu poskytování služeb. Na základě zjištěných nedostatků, navrhnout doporučení na odstranění těchto nedostatků pro zlepšení vybraných poboček České spořitelny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a metody Mystery Shoppingu. Praktická část je věnována popisu a pozici na trhu konkurenčních firem a využití Mystery Shoppingu v praxi. Následně je proveden sběr dat, vyhodnocení získaných údajů, jejich porovnání, a v závěru jsou navrženy kroky na odstranění zjištěných nedostatků pro zlepšení vybraných poboček České spořitelny. The aim of this bachelor thesis is to get information about the products and level of quality of services provided by individual competing banks using the Mystery Shopping method. The goal is to get data to evaluate, compare and identify the main deficiencies, especially in the process of providing services. Based on the identified deficiencies to propose recommendations for their elimination to improve the selected branches of Česká spořitelna. The theoretical part describes marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is devoted to the description and position on the market of competing companies and the use of Mystery Shopping in practice. Then, the data is collected, the obtained data is evaluated, compared and suggested steps are suggested to eliminate the identified weaknesses to improve selected branches of Česká spořitelna.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ... -
Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN
Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ... -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...