Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp
Marketing Campaign for the Application Tenpushapp
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Čemus Dominik
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Gruber David
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě marketingové kampaně a zároveň navržení komunikačního mixu pro umístění produktu na požadovanou pozici ve vyhledávačích v mobilních aplikacích. Bachelor`s Thesis focuses on marketing, communication and types of promotion in the theoretical part. The practical part of this work focuses on the marketing campaign for Tenpushapp. The aim of the thesis is to design marketing campaigns and to design a communication mix for product placement on the desired position in search engines in mobile applications.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]