Nahrávání VoIP hovorů kontaktního centra
Recording VoIP Calls in Contact Center
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Miozga David
Vedoucí práce
Herout Tomáš
Oponent práce
Smítka Jiří
Studijní obor
Informační technologieStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačových systémůObhájeno
2017-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá implementací systému pro nahrávání VoIP hovorů. Samotné nahrání hovorů je provedeno prostřednictvím proprietární funkcionality Built-in-Bridge některých koncových zařízení společnosti Cisco. Součástí práce je také analýza již existujících nahrávacích systémů. This thesis deals with implementation of VoIP calls recording system. The call recording is done by Cisco's proprietary function called Built-in-Bridge which is implemented in some end devices. Existing call recording systems are also analysed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18104 [335]