Studie proveditelnosti - Zřízení výzkumného pracoviště s diagnostickým zařízením MRI 7 T
Feasibility study - Creating research center with diagnostic equipment MRI 7 T
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Šimáčková Julia
Vedoucí práce
Jeřábková Silvie
Oponent práce
Čech Michal
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
MRI 7 T je diagnostická metoda, která je vsoučasnosti ve stádiu klinického testování na lidech. Práce obsahuje přehled současného stavu problematiky ve světě i v České republice. Ve studiiproveditelnosti je představen návrh na realizaci projektu sodhadem předpokládaných investičních a provozních nákladů. Na základě analýzy trhu je sestavena marketingová strategie a marketingový mix. Dále jsou specifikovány potřebné profese pro fungování projektu. Práce analyzuje rizika spojená sprojektem a překládá citlivostní analýzu. Vzávěru je projekt zhodnocen vsouvislosti sjeho udržitelností a realizovatelností za současných podmínek. MRI 7 T is a diagnostic method which is currently in a stage of clinical testing using human volunteers. The thesisprovides an overview of thecurrent state of this topicin the world and in the Czech Republic. The feasibility studydescribesthe proposed project with an estimate of the investment and operating costs. The marketing strategy and marketing mix were created based on the analysis of the market. In the thesis are specified professionswhich arerequired for the project. The thesis analyzes the risks associated with the project and submits thesensitivity analysis. At the end of thethesis is the projectassessed in relation to its sustainability and feasibility in thecurrent conditions.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]