Show simple item record

Marketing strategy in eye optics



dc.contributor.advisorRosenlacher Pavel
dc.contributor.authorMarušáková Simona
dc.date.accessioned2018-03-12T18:03:32Z
dc.date.available2018-03-12T18:03:32Z
dc.date.issued2014-07-25
dc.identifierKOS-625826387905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/75353
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, marketingový výzkuma podstatnějšíčást je zaměřena na řízení vztahu se zákazníkema vztahu sveřejností. Praktická část je věnována provedení marketingového průzkumuformoudotazníkovéhošetřenína očních optikách a zpracovánímarketingových analytických nástrojů jako je SWOT analýzy, PEST analýza a Porterův model. Závěrem této diplomové práce je začlenění navrhované marketingovéstrategii do očních optik.cze
dc.description.abstractThe main goal of this diploma thesis is to processthe new marketing strategy for the company named: - Dr. Optik - followed by implementation in others ophthalmic optics. The first part is devoted to theoretic basic describingmarketing mix, marketing tools, marketing research and large part is focused on customer relationship management and public relations. Practical part consist the implementation of a marketing research by questionnaire surfy onophthalmic optics and processing of marketing analysis tools such as: SWOT anlysis, PEST analysis and Porter`s model. The conclusion ofthis diplomathesisis to incorporate the proposed marketing strategy in ophthalmic optics.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová strategie,Marketingový mix,SWOT analýza,PEST analýzy,Porterův model,PR,CRMcze
dc.subjectMarketing strategy,marketing mix,SWOT analysis,PEST analysis,Porter ?s model,Public relations,Customer Relationship Managementeng
dc.titleMarketingová strategie v oční opticecze
dc.titleMarketing strategy in eye opticseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2014-08-25
dc.contributor.refereeLešták Ján
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record