Nové trendy zdravotní péče se zaměřením na spokojenost pacientů (nemocniční péče)
New trends in health care service focused on patient satisfaction (hospital care)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Petrák Jan
Vedoucí práce
Poušek Lubomír
Oponent práce
Ušák Vladimír
Studijní obor
Biomedicínská a klinická technikaStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2006-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce popisuje základní principy systému zdravotní péče, analyzuje její současný stav a hledá řešení zaměřené na zlepšení spokojenosti pacientů v oblasti nemocniční péče. Využívá k tomu zavedení nové služby speciálně orientované na spokojenost pacientů. Pro výběr a ověření správnosti mnou navrhovaného řešení zde uvádím výsledky dotazníkového šetření provedeného na vzorku 150 respondentů. Obsahem této práce je také odhad finančních, lidských, prostorových a časových potřeb na zavedení nové služby do praxe. Annotation This work describes the basic principles of medical care, analyzes its current state and looks for solutions for improving patient satisfaction in hospital care. It uses introduction of new services, oriented specifically for patient satisfaction. For the correct selection of options proposed by me, I present the results of a questionnaire given to 150 people. This work also contains financial aspects, as well as human, space and time resources necessary for introducing this service.
Kolekce
- Bakalářské práce - 17110 [869]