Inovace marketingového mixu společnosti Mixit, s.r.o.
Innovation of Marketing Mix for Mixit Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Pavlovová Dáša
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Havránek Jan
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového mixu vybrané obchodní společnosti. Člení se do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je věnována literární rešerši, v rámci které jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu. Podrobně je zde rozebrán produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části bakalářské práce je stručně představena společnost Mixit, s.r.o.. Následně jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Na základě této analýzy jsou navržena případná doporučení. Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix tools of selected business company. It is divided into two parts. The theoretical part of the bachelor thesis is devoted to literature research, which defines the basic concepts of marketing and marketing mix. The product, price, distribution and promotion is detailed here. In the practical part of the bachelor's thesis, the company Mixit, s.r.o. is introduced. Subsequently, the individual tools of the marketing mix of the company are analyzed. Based on this analysis, possible recommendations are suggested.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [625]