SSZ v Praze s potenciálem demontáže
Traffic Lights with Potential of Removal
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kálal Ondřej
Supervisor
Havlíček Tomáš
Opponent
Uhlík Michal
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra silničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce "SSZ v Praze s potenciálem demontáže" má za cíl zhodnotit účelnost SSZ na vybraných místech v Praze. Výběr konkrétních lokalit proběhl ve spolupráci s TSK, a.s. U každé řešené lokality jsou popsány případné nevyhovující parametry při uvážení neřízeného provozu a navržena opatření, po jejichž realizaci je možné SSZ demontovat. Posouzení bylo zaměřeno především na intenzitu dopravy, rozhledové poměry a délku přechodů pro chodce. Snahou bylo vytvořit podklad, na základě kterého lze rozhodnout, které SSZ je možné demontovat, a jak náročná by byla případná stavební úprava předcházející demontáži. The goal of the diploma thesis "Traffic Lights in Prague with Potential of Removal" is to evaluate expediency of traffic lights at selected locations in Prague. Selection of specific locations was made in cooperation with TSK, a.s. For each selected location there is description of eventually unsatisfacted parameters and designs after which the traffic lights can be removed. The assessment has been focused primarily on traffic volume, sight conditions and length of the pedestrian crossing. The effort was to create a foundation on which we can recognise which of the traffic lights can be removed and how demanding would be the construction adjustments prior to removing traffic lights.
View/ Open
Collections
- Diplomové práce - 11136 [250]