Mimoúrovňová křižovatka Velvary
Road Flyover Velvary
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kunc Petr
Supervisor
Ježková Jaromíra
Opponent
Hrdina Jan
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra silničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této vysokoškolské kvalifikační práce je návrh úpravy křižovatky 2 stávajících silnic tak, aby bylo možné do této křižovatky napojit další komunikaci, tedy plánovaný obchvat blízkého města. Řešení je navrženo dle platných předpisů pro projektování pozemních komunikací. Jedná se o projekt, výstupem jsou tedy převážně výkresové přílohy, určené podrobným zadáním. Konkrétně se jedná o situační výkresy, podélné profily, vzorové a charakteristické příčné řezy a textové přílohy. Výsledkem této práce je optimalizovaný návrh mimoúrovňové křižovatky zohledňující místní podmínky předmětné lokality. Subject matter of this thesis is to redesign an intersection of two existing roads, so it is possible to add a connection of another road, whitch is an bypass of a city nearby. The solution have to respect all of the current regulations. This is a project, outputs are therefore especially drawings according to a detailed assignment. Specifically the situational drawings, longitudinal profiles, cross sections and text attachments. The result of this thesis is an optimized design of the interchange taking local conditions into account.
Collections
- Diplomové práce - 11136 [250]