Řešení interiérů železničních kolejových vozidel
Proposal for Improvements of the Interiors of Railway Passenger Rolling Stock
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Strunz David
Vedoucí práce
Jacura Martin
Oponent práce
Musil Petr
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2018-01-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Pro přilákání platícího cestujícího musí dopravní prostředek naplňovat požadavky které na něj cestující má. Pro zjištění požadavků železničních cestujících byla analyzována data od více než 900 respondentů ohledně jejich pocitu vlivu různých prvků interiéru vagonů na pohodlí železniční dopravy. Z analýzy prvků byla sestavena doporučení pro vhodné uspořádání dvou typů dálkových vlaků a třech typů zastávkových vlaků tak, aby co nejlépe splňovala požadavky cestujících. In order to attract paying customers a transport vehicle must meet the demands of the customer. To find out the demands of railway passengers, a dataset containing the beliefs about the effects on comfort levels of different components of railway carriage interiors from more than 900 respondents was analysed. Recommendations derived from this analysis for an optimal interior layout that would better meet the customers' needs were proposed for two types of long distance trains and three types of frequently stopping trains.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [405]