Úprava křižovatky Svobodova - Na Kamenci ve městě Turnov
Adjustment Intersection Svobodova - Na Kamenci in Turnov
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Havel Tomáš
Supervisor
Honc Tomáš
Opponent
Filip Josef
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůDefended
2018-01-16Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Obsahem této diplomové práce je zpracování studie úprav křižovatky ulic Svobodova - Na Kamenci ve městě Turnov nejméně ve třech variantách s důrazem na zajištění odbočení vlevo i vpravo z ulice Na Kamenci. Diplomová práce zahrnuje analýzu stávajícího stavu včetně dopravního průzkumu provedeného dle TP 189 a vyhodnocení nehodovosti v oblasti poblíž křižovatky. Navržené varianty úprav křižovatky jsou prověřeny na rozhledové poměry a vlečné křivky největších uvažovaných vozidel. Součástí práce je také kapacitní posouzení navržených variant dle TP 188 a odhad finančních nákladů spojených s realizací jednotlivých variant. This thesis deals with the adjustment of the intersection of Svobodova - Na Kamenci streets in Turnov in at least three variants with the emphasis of turning right from the street Na Kamenci. This thesis contains the analysis of the current state of the intersection including traffic survey according to TP 189 and an analysis of car accidents. Proposed infrastructural modifications are examined for the driver´s perspective and the trajectories of the largest vehicles. This thesis also contains capacity assessment according to TP 188 and the estimation of financial costs of each proposed variant.
View/ Open
Collections
- Diplomové práce - 16112 [405]