ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitalizace produktu životního pojištění.

Digitalization of Selling Life Insurance Product.

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Reitermann Jan
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Starosta Radek
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá procesem digitalizace konkrétního produktu. Teoretická část popisuje nejprve postavení zákazníka na trhu a jeho vztah s podnikem, následně se soustředí na vymezení pojmů produkt a distribuce a jejich zasazení do kontextu této práce. Dále je rozebíráno téma životního pojištění se svými aktuálními trendy. Praktická část se soustředí kolem projektu digitalizace produktu, jeho ovlivňujících faktorů a názorů vybraných respondentů, následně je schematicky naznačen proces takového prodejního kanálu. Závěr práce obsahuje závěrečné zhodnocení přínosu projektu a souhrn daných doporučení.
 
This diploma thesis deals with the digitization process of a concrete product. Theoreti-cal part describes the position of a customer in the market and his connection to the company. Then it focuses on defining the terms of product and distribution and their placement in the context of this thesis. The topic of life insurance with its current trends is also discussed. The practical part targets the process of digitization of a prod-uct, its influential factors and the opinions based on answers by selected respondents. Then the process of this kind of selling channel is schematically represented and de-scribed. The conclusion of the thesis contains a final evaluation of the project's contri-bution and summary of given recommendations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/74022
View/Open
PLNY_TEXT (15.27Mb)
PRILOHA (421.6Kb)
POSUDEK (615.1Kb)
POSUDEK (597.8Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV