ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efektivní zobrazování zemského povrchu pro vizualizaci letecké dopravy

Efficient Rendering of Earth Surface for Air Traffic Visualization

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kaiser Vojtěch
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Rollo Milan
Studijní obor
Počítačová grafika a interakce
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Při vykreslování rozsáhlých scén se potýkáme s jinými problémy než v případě scén pro kinematografii nebo počítačové hry. Těmto problémům se musíme věnovat na nižší úrovních vizualizačních enginů. V případě této práce řešíme vykreslování povrchu země pro libovolnou konfiguraci kamery, a snažíme se maximalizovat vizuální kvalitu vykreslených snímků vyhýbajíc se viditelným poklesům ve vykreslovací frekvenci. Naše vstupní data jsme rozložili do hierarchické datové struktury, a s pomocí inkrementálního algoritmu stavíme řez touto hierarchií s ohledem na vizuální kvalitu a cenu vykreslení jednotlivých elementů. Představená implementace udržuje stabilních 60 snímků za vteřinu při vykreslování povrchu země z kterékoliv vzdálenosti a směru. Výsledný přístup funguje pro všechny uvedené scénáře použití pro AgentFly simulační systém, avšak další vývoj je nezbytný.
 
When rendering large-scale scenes, we do encounter a different set of issues than in scenes usually used in games or cinematography. These need to be addressed at the lower level of used visualization engine. In case of this work, the problem is to render Earth surface for any camera configuration, maximizing visual fidelity while avoiding framerate stutters. We break our large data-set into a hierarchical data structure and then use incremental scene construction algorithm that builds a slice through the data structure, taking into account cost and fidelity of particular elements. The final implementation maintains steady 60 frames per second while visualizing Earth surface from any distance or direction. The devised approach works for intended use cases in the AgentFly simulation system, although it needs more development in the future.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73956
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (19.07Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (24.01Mb)
PRILOHA (23.91Mb)
PRILOHA (50Mb)
POSUDEK (186.3Kb)
POSUDEK (357.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13139 [419]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV