Zobrazit minimální záznam

Active torque vectoring systems for electric drive vehicles



dc.contributor.advisorHromčík Martin
dc.contributor.authorMondek Martin
dc.date.accessioned2018-01-25T21:35:45Z
dc.date.available2018-01-25T21:35:45Z
dc.date.issued2018-01-09
dc.identifierKOS-695599618805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73936
dc.description.abstractV této práci jsou prezentovány a popsány různé systémy rozdělení hnacího momentu u elektrických vozidel. Je představeno několik matematických modelů vozidel pro simulaci jízdní dynamiky nebo pro vývoj řídících systémů. Dále jsou popsány vlivy změn fyzických parameterů na různé vlastnosti prezentovaných matematických modelů, jako jsou časové odezvy, přirozené frekvence a další dynamické parametry. Prezentované matematické modely byly parametrizovány tak, aby jejich dynamika odpovídala reálnému testovacímu vozidlu. Vyvinuté řídicí systémy pro distribuci momentu byly implementovány do profesionálního softwaru pro řízení automobilů a jejich vlastnosti byly otestovány při různých experimentech. Závěrem diplomové práce jsou prezentovány výsledky testů jízdní dynamiky jednotlivých řídících systémů.cze
dc.description.abstractVarious torque vectoring systems for an electric vehicle are presented and discussed in this thesis. Several vehicle mathematical models for simulations of the vehicle dynamics or the development of the control systems are introduced. Effects of variations in the physical parameters of the vehicle models on the response times, damping ratios, natural frequencies and other dynamical characteristics are described. Presented vehicle models were parameterized to match the behavior of the real test vehicle. The developed torque vectoring control systems are implemented to the professional automotive control software, and their performance is tested in various experiments. Finally, the results of all tests of vehicle dynamics are compared and evaluated.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectdynamika vozidla,stabilita vozidla,elektrická vozidla,řídící systémy,torque vectoring systém,přetáčivost,nedotáčivost,testy jízdní dynamiky,diplomová prácecze
dc.subjectvehicle dynamics,vehicle stability,electric vehicles,control systems,torque vectoring system,oversteer,understeer,vehicle dynamics experiments,master's thesiseng
dc.titleSystémy aktivního řízení momentu pro elektromobilycze
dc.titleActive torque vectoring systems for electric drive vehicleseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHaniš Tomáš
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam