Studie rekonstrukce přední části vozu Praga R1
Study of reconstruction of Praga R1 front section
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vojík Radek
Supervisor
Baněček Jan
Opponent
Jirásek Aleš
Field of study
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelDefended
2017-09-14Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce je zanalyzovat a navrhnout možné úpravy nosné skořepiny vozu Praga R1 pro plně dvojmístnou variantu vozu. Téma jsem řešil pomocí navržení úprav podvozku, umožňující praktické ověření vlivu navržených úprav skořepiny na chování vozu jízdními zkouškami, s minimálními změnami stávající konstrukce. Součástí práce je také pevnostní kontrola navržených úprav podvozku. The major subject of the diploma thesis is to analyse and propose possible modifications of the monocoque of Praga R1 for a fully two-seat variant of the car. I solved the topic by designing the chassis modifications to make it possible to verify the effect of the proposed monocoque modifications on the behavior of the car by driving tests with minimal changes to the existing design. Part of the thesis is also the strength analysis of proposed chassis modifications.
Collections
- Diplomové práce - 12120 [451]