Zobrazit minimální záznam

New product introduction on market



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorNěmec Petr
dc.date.accessioned2017-11-09T10:51:57Z
dc.date.available2017-11-09T10:51:57Z
dc.date.issued2017-07-27
dc.identifierKOS-695600113705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73349
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je návrh marketingového mixu a marketingové strategie pro vstup nového produktu na trh. Diplomová práce bude sloužit firmě PONTI Kunčí s.r.o. jako návod při zavádění nového produktu "mobilní dílna" na trh. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů z oboru marketingu, které souvisejí s tématem práce a které jsou dále použity v praktické části práce. Praktická část práce se skládá z představení produktu a firmy, analýzy firmy, prostředí a trhu a samotného návrhu marketingového plánu pro zavedení konkrétního produktu na trh, včetně výběru marketingové strategie a tvorby marketingového mixu. Součástí je také doporučení pro implementaci.cze
dc.description.abstractThe main object of this diploma thesis is suggestion of marketing mix and marketing strategy for new product introduction on market. Diploma thesis will serve as a guide for company PONTI Kunčí s.r.o. to introduct a new product "mobile workshop" on market. Theoretical part of the paper is aimed on explaining the terms from marketing, which are related with this thesis's topic and which are further used in a practical part. Practical part consists of introduction of the company and the product, market and company analysis and the suggestion of the marketing plan for new product introduction itself, including creation of marketing mix and marketing strategy choice. It also includes recommendation for implementationeng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,marketingový mix,produkt,analýza trhu,swot analýza,pestle analýza,marketingový plán,analýza konkurencecze
dc.subjectMarketing,marketing mix,product,market analysis,swot analysis,pestle analysis,marketing plan,competition analysiseng
dc.titleUvedení nového výrobku na trhcze
dc.titleNew product introduction on marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-06
dc.contributor.refereeBrdek Vladimír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam