ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Bachelor Theses - 12138
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Management and Economics
  • Bachelor Theses - 12138
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace externího systému komunikace se zákazníky ve vybrané společnosti

Innovation of the external system of communication with customers in the selected company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Yuzhakova Iryna
Supervisor
Vaniš Ladislav
Opponent
Růžička Jiří
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenství
Study program
Výroba a ekonomika ve strojírenství
Institutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podniku
Defended
2017-09-07



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Závěrečná práce se zabývá problematikou týkající se komunikace s Importéry a problematikou komunikačního systémů MBV. Teoretická část je věnována především komunikaci v marketingu. Dále se tato práce zaměřuje na současnou situaci ve společnosti ŠKODA AUTO a popisuje systém, který slouží pro externí komunikaci a při tvorbě návrhu modelu. V závěru práce bylo navrhnuto několik inovačních řešení, která by výrazně zlepšila funkcionalitu systému.
 
The bachelor thesis deals with the problems about communication with Importers and the problems of communication system MBV. The theoretical part is devoted first of all to the marketing communication. The following parts of work are focused on current situation at ŠKODA AUTO Company and are describing in detail systems used for external communication and desiginng the model. At the last part of the bachelor thesis has been suggested number of innovative solutions, which should markedly improve the system functionality.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73223
View/Open
PLNY_TEXT (2.092Mb)
POSUDEK (803.8Kb)
POSUDEK (577.3Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 12138 [219]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV