ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Bakalářské práce - 12138
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav řízení a ekonomiky podniku
  • Bakalářské práce - 12138
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovace externího systému komunikace se zákazníky ve vybrané společnosti

Innovation of the external system of communication with customers in the selected company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Yuzhakova Iryna
Vedoucí práce
Vaniš Ladislav
Oponent práce
Růžička Jiří
Studijní obor
Technologie, materiály a ekonomika strojírenství
Studijní program
Výroba a ekonomika ve strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podniku
Obhájeno
2017-09-07



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Závěrečná práce se zabývá problematikou týkající se komunikace s Importéry a problematikou komunikačního systémů MBV. Teoretická část je věnována především komunikaci v marketingu. Dále se tato práce zaměřuje na současnou situaci ve společnosti ŠKODA AUTO a popisuje systém, který slouží pro externí komunikaci a při tvorbě návrhu modelu. V závěru práce bylo navrhnuto několik inovačních řešení, která by výrazně zlepšila funkcionalitu systému.
 
The bachelor thesis deals with the problems about communication with Importers and the problems of communication system MBV. The theoretical part is devoted first of all to the marketing communication. The following parts of work are focused on current situation at ŠKODA AUTO Company and are describing in detail systems used for external communication and desiginng the model. At the last part of the bachelor thesis has been suggested number of innovative solutions, which should markedly improve the system functionality.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73223
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.092Mb)
POSUDEK (803.8Kb)
POSUDEK (577.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12138 [219]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV