Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu
Economic efficiency of plug-in hybrid car drive
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Studničný Miloš
Vedoucí práce
Morkus Josef
Oponent práce
Klír Vojtěch
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2017-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící trasu. V další části je rozvedeno, jakým způsobem byla během výzkumu hodnocena energetická náročnost trasy a jak byly vytvářeny profily popisující trať. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky měření a je diskutována výhodnost plug-in hybridního vozu pro provoz zastoupený typizovanou trasou. In the beginning of this thesis, there is a description of the research. Partly there is a reason for using plug-in hybrid car drive. Next, there is description of appropriate traffic for cars with this drive and draft of evaluating route. Next part describes how the energy consumption was rated and how the route profiles was made. In the end of this thesis, there are evaluated the results and there are discussed advantages of plug-in hybrid car drive for traffic represented by standardized route.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [429]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Určení energetické náročnosti trasy městského autobusu
Autor: Kendík Lukáš; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Achtenová Gabriela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-25)Hlavním cílem této práce je seznámení s měřením a určováním energetické náročnosti městského autobusu. Nejprve je vedena krátká studie dopadu provozu autobusů na životní prostředí. Následuje vysvětlení získávání dat a ... -
Experimentální stanovení tepelných odporů v kontaktu mezi ložiskovým kroužkem a tubusem vřetene
Autor: Okénka Martin; Vedoucí práce: Horejš Otakar; Oponent práce: Mareš Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-07-20)Předložená práce se zabývá tepelným odporem válcového kontaktu mezi ložiskovým kroužkem a tubusem vřeteníku. Nejdříve je stručně popsána tepelná problematika v oblasti výrobních strojů společně s teoretickými základy přenosu ... -
Peltierovy články v elektroenergetice
Autor: Filip Kampas; Vedoucí práce: Kyncl Jan; Oponent práce: Sieger Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-13)Tato diplomová práce se zabývá získáním a ověřením náhradních parametrů Peltierova článku a pomocí vytvořeného reálného modelu simuluje jejich možné energetické využití. První část práce pojednává o fyzikálních zákonech ...