Autobusové linky v aglomeraci města Olomouce
Bus Lines in Olomouc Urban Agglomeration
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Metelka Stanislav
Supervisor
Pospíšil Jiří
Opponent
Nedbal Tomáš
Field of study
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2017-09-21Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá koexistencí městských a příměstských autobusových linek na území města Olomouce ve dvou vybraných směrech. První část tvoří analýza stávajícího stavu nabídky dopravní obslužnosti a organizace provozu s výstupem v podobě definování jeho nevýhod. Pro jejich řešení jsou ve druhé části vypracovány obecné zásady navrhování linek příměstské dopravy v podmínkách Olomouce. Návrhová část práce využívá tyto zásady pro návrh nového rozdělení dopravních výkonů mezi oba módy. The bachelor thesis deals with coexistence of urban and suburban bus lines within the city of Olomouc in two chosen transport directions. The first part contains an analysis of the current public transport supply and organization of its service. It is concluded by defining the main disadvantages of the current state. Solutions are provided in the second part by elaboration of general principles for suburban bus lines in the Olomouc urban area. These principles are used in the proposal part to create a new division of transport performance between these two modes.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [249]