Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla
Comparison of EHV driving cycles simulations
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Heřmanová Jolana
Vedoucí práce
Bouchner Petr
Oponent práce
Smíšek Ondřej
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůObhájeno
2017-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce "Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla" bylo provést simulace několika elektro hybridních vozidel v jízdních cyklech NEFZ a WLTP a vlastním cyklu a porovnat výsledky s ohledem na spotřebu a emise CO2. První část práce obsahuje teorii k problematice jízdní dynamiky a spotřeby paliva, jízdních cyklů a elektro hybridních vozidel. Druhá část práce popisuje měření vlastního cyklu a postup při simulacích elektro hybridních vozidel za účelem porovnání spotřeb v jednotlivých jízdních cyklech. The subject of the bachelor thesis "Comparison of Electro Hybrid Vehicle Driving Cycles Simulations" was to simulate several electric hybrid vehicles in the NEFZ and WLTP cycles and in a new cycle and to compare the results with respect to consumption and CO2 emissions. The second part of the thesis describes the measurement of the new cycle and the procedure for simulation of electric hybrid vehicles in order to compare the consumption in individual driving cycles.