Optimalizace pracovních podmínek v kokpitu dopravních letadel
Working Condition Optimalization in Airliners Cockpit
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Seitl Marek
Vedoucí práce
Kameník Milan
Oponent práce
Filip Michal
Studijní obor
Profesionální pilotStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2017-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce "Optimalizace pracovních podmínek v kokpitu dopravních letadel" je analyzovat teplotní poměry uvnitř kabiny letounů rodiny A320. Výzkum je zaměřen především na situaci během delších letů v relativně chladné okolní atmosféře. Na základě provedené analýzy bude popsán problém s vytápěním kabiny s návrhem možností zlepšení pracovních podmínek pro piloty těchto letounů. The aim of this bachelor thesis, "Working Condition Optimalization in Airliners Cockpit", is to analyse temperature values on the flightdeck of the Airbus A320 Family aircraft. The research is focused primarily on longer flights in cold atmosphere. Based on the analysis we will describe the problem of heating the flightdeck and offer a solution to improve the conditions for pilots flying these aircraft.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]