Turbulence v úplavu
Wake Turbulence
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Příhoda David
Vedoucí práce
Capoušek Ladislav
Oponent práce
Kameník Milan
Studijní obor
Profesionální pilotStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2017-09-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce "Turbulence v úplavu" je poskytnout ucelený soubor informací o tomto jevu. Seznámit čtenáře s fyzikálními aspekty turbulence v úplavu, popsat minimální rozstupy používané v různých částech světa a příslušné kategorie letadel. Na jednotlivých nehodách a incidentech spojených s turbulencí v úplavu poukázat na jejich nejčastější příčiny. A závěrem doporučit způsoby, jak takovým situacím předcházet. The aim of this bachelor's thesis "Wake turbulence" is to provide coprehensive set of information linked to this phenomenon. The thesis familiarizes readers with the physical aspects of wake turbulence, describe minimum separations used in different parts of the world and the respektive aircraft categories. In individual accidents and incidents associated with the wake turbulence, it points out their most frequent causes. Finally, it recommends ways to prevent such situations.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]