Nekonvenční kolejové dopravní systémy
Unconventional railway systems
dc.contributor.advisor | Kalivoda Jan | |
dc.contributor.author | Podzimek Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T10:45:19Z | |
dc.date.available | 2017-11-09T10:45:19Z | |
dc.date.issued | 2017-07-12 | |
dc.identifier | KOS-593779624905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/73072 | |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce Nekonvenční kolejové systémy je posoudit použitelnost nekonvenčních kolejových systémů v České Republice. Nejdříve je nutné provést rešerši těchto systémů, včetně jejich technických parametrů, aby se mohly rozdělit podle jejich použití. Je také nutné zjistit, jak si nekonvenční systémy stojí z ekonomického hlediska. K posouzení použitelnosti těchto systémů v ČR je nutné zvolit zástupce konvenčních systémů a porovnat je s nekonvenčními na základě provedené rešerše. Po vzájemném srovnání by mělo být jasné, jestli nekonvenční systémy mají své opodstatnění v ČR, což je cíl mé práce. | cze |
dc.description.abstract | The subject of the bachelor thesis Unconventional railway systems is assessment of usability of these systems in the Czech Republic. First, it is essential to make sufficient research of these systems, including their technical data, so it is possible to divide them into the categories depending on their use. It is also important to find out their economics. To be able to assess usability of these systems in the Czech Republic it is necessary to choose representatives of conventional railway systems and compare them with unconventional railway systems using data from the research. The comparison should give the answer whether the unconventional systems could be used in the Czech Republic, which is the goal of this thesis. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Železniční doprava,kolejové systémy,nekonvenční kolejové systémy,vlaky,železnice,tratě | cze |
dc.subject | Rail transport,railway systems,unconventional railway systems,trains,railway,tracks | eng |
dc.title | Nekonvenční kolejové dopravní systémy | cze |
dc.title | Unconventional railway systems | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-07 | |
dc.contributor.referee | Kolář Josef | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [287]