ANALÝZA NALISOVANÉHO SPOJE PŘI ZATÍŽENÍ KROUTÍCÍM MOMENTEM
Analysis of the mechanical properties of pressed cilinders when the torque load
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Mansfeld Jakub
Vedoucí práce
Vítek Karel
Oponent práce
Nesládek Martin
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyObhájeno
2017-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce Analýza nalisovaného spoje při zatížení kroutícím momentem je porovnání vlivu konstrukčních úprav kontaktního povrchu nalisovaného spoje na přenos kroutícího momentu. Analyticky je navržen nalisovaný spoj s konkrétními parametry. Následně je simulován v programu Abaqus metodou konečných prvků. Poté je v programu Abaqus tento nalisovaný spoj několikrát simulován s úpravou kontaktního povrchu náboje variantami podélných drážek. Výsledné mezní kroutící momenty, které pro jednotlivé varianty úprav nalisovaný spoj přenese jsou porovnány a tím jsou možnosti úprav náboje podélnou drážkou vyhodnoceny. The subject of the bachelor thesis Analysis of the mechanical properties of pressed cylinders when the torque load is a comparison of the influence of the structural modifications of the contact surface of the pressed cylinders on the torque load. Pressed cylinders are analytically devised with specific parameters. Then it is simulated in the Abaqus program by the finite element method. Then press cylinders have been simulated several times with the modification of the hub contact surface by variants of the longitudinal grooves. The resulting ultimate torque loads, which are pressed cylinders with the individual variants of the longitudinal groove able to withstand, are compared and evaluated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12105 [223]