Zobrazit minimální záznam

Personnel Marketing



dc.contributor.advisorAndres Pavel
dc.contributor.authorKubíková Markéta
dc.date.accessioned2017-11-09T10:45:00Z
dc.date.available2017-11-09T10:45:00Z
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifierKOS-593779609205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73056
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické části je defi-nován personální marketing, dále související pojmy jako značka zaměstnavatele a společenská odpovědnost firem, dále pak personální činnosti, které souvisejí s personálním marketingem. Poznatky z této části jsou využity a aplikovány k analýze personálního marketingu v organizaci. Stav personálního marketingu bu-de zjišťován na základě analýzy současného stavu v podniku, rozhovoru s odpovědnými osobami. Následně bude vše zhodnoceno a navrženo řešení na základě zjištěných nedostatků.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis "Personnel Marketing" is the analysis of the ap-plication of the personal marketing in two specific enterprises (in industrial enter-prises), their comparison and the subsequent proposal to reduce the deficiencies. In the theoretical part is defined personnel marketing, related concepts as em-ployer brand and social responsibility of companies, as well as personnel activities related to personal marketing. The lessons learned from this section are used and applied to analyze personnel marketing in the organization. The status of personal marketing will be determined based on an analysis of the current state of the company, an interview with responsible persons. Subsequently, everything will be evaluated and proposed based on identified shortcomings.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketing,personální činnosti,značka zaměstnavatele,společenská odpovědnost firem,zaměstnancicze
dc.subjectPersonnel marketing,personnel activities,employer brand,social responsibility of companies,employeeseng
dc.titlePersonální marketingcze
dc.titlePersonnel Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-18
dc.contributor.refereePánková Gabriela
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam