Rozšířený adaptivní tempomat
Extended adaptive cruise control
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Nedoma Marek
Supervisor
Steinbauer Pavel
Opponent
Morkus Josef
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav mechaniky, biomechaniky a mechatronikyDefended
2017-09-04Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou snížení spotřeby elektromobilu Fiat Dobló, predikováním optimálního rychlostního profilu na základě znalosti trasy a dopravních předpisů. Teoretický úvod práce popisuje současné možnosti adaptivního tempomatu a některé trendy moderního automobilismu, týkající se především environmentální šetrnosti provozu vozidla. Následuje praktická část, která je věnována optimalizaci a regulaci jízdy na modelu elektromobilu Fiat Dobló, a to s využitím několika různých typů regulátorů. The bachelor thesis investigates problem of energy consumption of e-vehicle Fiat Dobló by generating optimal velocity profile by knowledge based on route and traffic regulations. The theoretical part describes the possibilities of present adaptive cruise control systems and some of the modern motoring trends, which are concerned about environmental friendly driving. The following practical part is devoted to the optimization and regulation of driving simulation, using model of e-vehicle Fiat Dobló, with different types of controllers.
Collections
- Bakalářské práce - 12105 [237]