Elektronický kurz pro výuku hydrauliky na SOŠ
E-learning Course forTeaching of Hydraulics in High School
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Holásek Mirko
Supervisor
Vaněček David
Opponent
Horký Filip
Field of study
Učitelství odborných předmětůStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2017-09-22Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá výukou hydrauliky, která je součástí předmětu Hydrologie a hydraulika na střední odborné škole. Pro podporu a zatraktivnění tohoto předmětu bude vypracován návrh elektronického kurzu. V teoretické části se autor zabýval základními pedagogickými dokumenty - rámcovými vzdělávacími programy a školními vzdělávacími programy a následně byla provedena rešerše dostupných tištěných česky psaných studijních materiálů - učebnic za účelem specifikace učiva vhodného pro kurz. Rovněž se teoretická část věnuje e-learningu obecně. Praktická část je věnována samotné tvorbě kurzu. Na základě analýzy z teoretické části bylo vybráno vhodné učivo pro kurz. Samotný kurz byl vypracován formou ukázky, která obsahuje jednu kapitolu včetně příkladů. Na základě této kapitoly je popsán postup tvorby e-kurzu. Bachelor thesis deals with teaching of hydraulics, which is part of the subject Hydrologics and hydraulics at vocational school. A design of an electronic course will be developed to support and enhance this subject. In the theoretical part, the author dealt with basic specific state pedagogical documents of Czech republic, and then researched available printed Czech written study materials - textbooks in order to specify the curriculum for the course. The theoretical part also deals with e-learning in general. The practical part is dedicated to the course itself. Based on the analysis which was done in the theoretical part, the appropriate course curriculum was selected. The course itself was drafted in a sample that contains one chapter, including examples. This chapter describes how can be e-course developed.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1271]